کاربر گرامی لطفا جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏ها، موارد زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

کلیه اصول و رویه‏‌های والمارکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه بروز رسانی احتمالی قوانین مندرج در ذیل، در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

قانون 1

کلیه کالاهایی که توسط والمارکت ارسال میگردد ابتدا مورد ارزیابی فیزیکی و ارزیابی کیفی قرار میگیرد . در صورت شکسته شدن کالا های شکستنی در هنگام حمل و نقل ، والمارکت ضمن عرض عذر خواهی کالا را تعویض مینماید .ولی لازم است مشتری در هنگام تحویل گرفتن کالا وضعیت فیزیکی محصول را بررسی نماید تا از مشکلات احتمالی جلوگیری به عمل آید .

قانون 2

والمارکت تا 72 ساعت کاری برای تمام محصولات و تا 24 ساعت کاری برای محصولاتی با ماندگاری کوتاه مانند شیر و ماست بازپس گیری کالا را در سریعترین زمان انجام میدهد . ولی ارائه فاکتور و دلیل موجه برای کالایی که مورد استفاده قرار گرفته اند ولی دارای عیب میباشند ضروری است. همچنین برای کالایی که درب و پلمپ آن باز نشده است تعویض و بازپس گیری آن با کمال میل انجام میپذیرد .

قانون 3

مشتری محترم می بایست در صورتی که در ساعت خاصی فقط میتواند سفارش را تحویل بگیرد در قسمت آخر فرایند خرید در بخش پیغام مشتری حتما موارد را ذکر کند .

 

با سپاس از شما

مرکز پشتیبانی مشتریان والمارکت